Egekusum benim de ilk gebeliğim,serklaj oldum 21. Haftamda bebek çıkıyordu iterek diktiler acil.O ağrı sancı kasılmalar inanın ne uyutur ne de insanı oturtur,değişik istemsiz ıkınma gibi bir his daha önce hiç hissetmemiştim öyle bir şey.Bir de bebek ben yürürken sanki boşluğa düşüyor gibiydi bir anda.Benim aylardır kasılmalarım kanamalarım oluyordu,son 3 haftada aşırıydı artık acıdan nefes almak,uyumak mümkün değildi,yürürken gözümden yaş geliyordu, 2-3 saat anca uyuyordum haftalarca böyle geçti.Millet bana nazlanıyorsun diyordu o nedenle sesim de çıkmıyordu,doktorum fark etti açılmayı 2 haftada bir kontrole gidiyorduk ama o ay aksattık 1 hafta daha geç gittik.Doktorum çok kızdı zaten neden geciktim diye sonra bu ortaya çıktı.Siz her şeyi doktorunuza sorun lütfen buradan destek bulunur,bilgi edilinir ama kimse teşhis koyamaz.Yarın uygun bir zamanda doktorunuzla görüşün ama sanırım rahim genişledikçe yaptığı baskıdan ağrıdan oluyor sizin ki.