Kızlar merhaba. 22 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır sol göğsümün altında uyuşma vardı şimdi ağrıya döndü bazen yanık gibi sızlıyor. Ne oturabiliyorum ne uyuyabiliyorum. Doktorum bizlik bi durum değil dedi kestirip attı. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora gitmeli miyim sizce?