Merhaba hanımlar
Geçenlerde doktorumu değiştirdim, Medipol Çamlıca’ya Ayşe Kavasoğlu’na geçtim. Daha öncesinde Afiyet Hastanesine gidiyordum. Detaylı ultrasonlarımı falan hep afiyette yaptırmıştım. Gelin görün ki kalbine detaylı bakmamışlar. Doktorum EKO istedi her ihtimale karşı. Çünkü bi tane bebeği kaybetmişler bu şekilde, bebeğin kalp damarında daralma varmış ve doğum esnasında kaybetmişler, detaylıda da bakmamışlar baksalarmış müdahale edilebilirmiş anne karnındayken. Lütfen dikkatli olun. Doktorunuzu iyi seçin. Her işlemi sorgulayın. Bebeklerimiz sağlıkla dünyaya gelsin inşallah ❤️❤️❤️