Sinem4664 bizde çok yaşadık şimdi altı yaşına girdi ben üç dört yaşından itibaren balık yağı tabletleri iştah şurupları kullandım ama öyle bir iki kez değil bu yaşına kadar kış aylarında düzenli kullandım . Üç ay kullanıl bir iki ay ara verdim. Ve üzüm pekmezi harnup pekmezi her daim kullandım. Ama düzenli kullanmak şart bi kaç ay kullanmak işe yaramıyor👍 Şimdi düzeldi ekmek pek yemiyor ama sebze yemekleri severek yiyor . Kızartma da herzaman yapmıyorum istesede bi şekilde ikna ediyorum. Ve yemeklerden önce kesinlikle atıştırmalık vermiyorum. Artık alıştı anne yemek yiyimde cips yiyim diyor yemekten önce kurallarım var . Sende bir düzen oturt ki düzenli olarak oda yemek yemeye başlıyacak.