[silindi] merhaba bende tüp bebek annesiyim 5. Gün embriyosu 11. Gün pozitif olduğumu öğrendim. Ailemiz bu haberi beklediği için hemen söyledik ama sadece ailelere 😇5. Hafta da keseyi gördük. 7. Haftada kalp atışlarını duyduk çok şükür 🤲🏻 Bugün 15. Haftaya girdik. Kullandığım ilaçlar şu an balık hapı, omega ve Demir hapı kullanıyorum.