nazlidogan güzel kardeşim öncelikle herşeyin hayırlısını dile eşinle mutlu olmaya çalış,hayatın tadını çıkarmaya çalış,kötü düşünceleri kafandan atmaya çalış imkanın varsa eşinle bir tatile çıkın,sana akıl vermek niyetim değil ne olur yanlış anlama.
İnanki herşey çocuk doğurmaktan ibaret değil.tabiki olursa güzel olur olanda bir hayır olmayanda bin hayır vardır der büyüklerimiz.ümitsizlige kapılma.
Evlenip çocuğa karisanlarin hepsi mutlu değil İnanki bu forumda neler okuyoruz hergun yüzlerce post hamileyken aldatilanlar,şiddet görenler,yalnızlıga ve mutsuzluğa terkedilmiş bir sürü hamile anne ve anne adayı,bosananlar,çocuğuyla imtihan olanlar,sağlığıyla imtihan olanlar neler neler
Seni çok iyi anlıyorum üzerindeki baskıyı ve streside çok iyi anliyabiliyorum zor evet hemde çok zor ama önemli olan huzurla ve sağlıkla yaşayabilmek. Allah’a isyan etmemek sana dualarımı ve sevgimi yolluyorum ne olur ümitsizliğe kapılma ❤️