Merhabalar detaylı ultrason için aldığım randevu maddi sebepler yüzünden 24+3 e denk geliyo şuan tam 23 haftalık hamileyim 24+3 geç mi oluyor sizce bı sıkıntı olurmu 24. Haftaya kadr olunması gerekiyor diye okumuştum ben.
Sizler kaçıncı haftada yaptırdınız 24. Haftayı geçen oldumu ya da bı sıkıntı yaşayan?