Minikmucizemm24 Kızlar her ay kan tahlili veriyor musunuz hangi tahlilleri veriyorsunuz ben 10+5 teyim daha bir kere tahlil verdim oda 4 . Haftalarda. Ve doktorunuz vitamin demir vs ne verdi ne kullaniyorsunz 🥰
Egemence Minikmucizemm24 bende 8 haftamda verdim kan doktorum devit decavit bide renesesiz maç diye omega3lü vitamn verdi onalrı kullanyrm
Hllhzlln Hayır canım bende bir kere verdim ilk başlarda şimdi 20+5 olduk o zaman kan değerlerine göre Demir ilacı vermişti doktorum vitamin zaten baştan beri kullanıyordum sonradan da d vitamini vermişti
Alp-2806 Her ay tsh baktırmanı öneririm yani ayda bir sağlık ocağında ver doktorlar söylemiyo baktır her diye ama çok önemli