Beyzanur3425 İstanbul sultanbeyli saygı hastabesinde muane olan varmı üzretler ne kadar normal doğum ve sezaryan bilgisi olan varmı yardımcı olun lütfen arkadaslar
AyglGrbz Beyzanur3425 muayine ucreti 60 tl 10 gun icerisinde tekrar gidersen odeme yapmiyosun. Normal dogum 1000tl dr sezeryan derse 1500tl kendin sezeryan istersen 2000 tl.
AyglGrbz Beyzanur3425 memnun kaldin mi ben de pelin hanima basladim dogumu orda yapmayi dusunuyorum 😊 zamanini caliyom ama dogru durust bilgi sahibi deilim hastane hakkinda
Beyzanur3425 AyglGrbz bnde pelin ganımı seviyorum iyi doktır ama bnmki nihan hanımdı cok memnunum hastaneden de doktorlardan da 2 günüm cok güzel gecti darısı sizin badınıza merak ettiğin seyleri sorabilirsin.
AyglGrbz Beyzanur3425 cok tesekkur ederim canim icim rahatladi bir az doguma daha 3ay var ama cok heyecanliyim nasil olcak napcam die 😊
Beyzanur3425 AyglGrbz bnde öyleydim göz acıp kapayana kadar gecti cok şükür. Cok şükürde cok iyi gecti. Rabbim sanada nasip etsin.