Kızlar benim doktorum kadın ve aşırı sessiz bi kadın hiç bir şey anlatmıyor sadece dediği şey durumu iyi güzel herşey yolunda.. anlatması gerekenleri hep ben soruyorum 34 haftalık oldum çevremdede hep erkek doktor var hadi gitmeye devam edeyim dedim nasıl olsa çok şükür bir sorunda yok dedim ama benim bi tanıdığımı açılman yok seni sezeryan yapıcam demiş sigortasız 6 milyar istemiş o arkadaşta devlette normal doğumunu yaptı banada 38 de çatı muayenesi yapıcam dedi sıkıntı çıkmazsa 40 ı bekleriz dedi ben şimdi hep bi önyargıyla gidicem ya çatıma baktığında dar derse sizce başka bi dra gitmeli miyim? Gitsem şuan ki kadın doktorum bunu bilgisayardan görebilir mi😂