Cuma sabahi 2. sezeryanim olcak biraz korkuyorm ilki iyi gecmesine ragmen.. kimi 2. daha zor oluyo iyilesme süreci diyolar 🤦♀️ Bazi drlarda karina bastirip kanamaya falan bakiyomus sanirm o nasil bisey hic bilmiyorm ilk sezeryanmda kanamam oldugu icin jel skip durdurmuslardi kanamayi o yüzden yapilmadi ilkinde belkide ama aciyomus bastirma seyi sizin bi bilginiz varmi bu konuda? Cok heycanliym korkuyorm cok tuhaf duygulr 5 gün hic gecmesin istiyorum 🙈