ErsinazYlmaz Merhaba hanimlarr 15 haftalik hamileyim bugunlere biraz zor geldik kahverengi akinti sora kanimin A negatif olmasi sora asiri kanamayla acilelerde gezmemiz bayağ bi yipratti halbuki daha basindayiz simdi ise hastanedeyim ev isi de yasak çunki plasenta aşağidaymis kanin gelme sebebini arastiriyolar anliycaniz her an korkuyla yaşiyoruz Eşimle Ailemle Benim gibi olanlar var mi Allahim sağ sağlim kucağimiza evlatlarimizi Almayi nasip eder inşallah🙏🏻🤰🏻
Sedaby ErsinazYlmaz benimde plesenta bebegin altinda hatta rahim agzini tamamen kapatiyor.doktor 28haftalikken rapor vereyim ise gitme dedi. Kabul etmedim suan 32 haftalik hamileyim bugune kadar hic agrim kanamam olmadi. Temizligimide yaptim ise de gidip geldim hic sikinti sorun yasamadim cok sukur. Her goren sasiriyor halime☺️ allah yardimcin olsun canim
Deletedmom15257 ErsinazYlmaz bende şuan hastanede yatıyorum ermen doğum riskim var kahve lekelemem var:(
Denizz01 ErsinazYlmaz canım ben tam da 15 haftada senin gibi oldum bacaklarımdan aşağı kanama , plesenta da aşağı da şiödi 18 iz bi sorun yok , sadece dinlenmem gerek arabaay bile binip bi uere gitme ben de uykumdan uyanıp olmuştum. Hep dinlen kol kaldırma
ErsinazYlmaz Sedaby canim senin baya buyuk benimki daha cok kucuk doktor evde is yapiyorum die hastaneye aldi burda dinleniceksin die halbuki gina geldi yatmaktan plasenta daha sanirim rahim azini kapamamis 28 haftaya kadar 100 de 80 plasentayin yukari cikma sansi varmis bide Allahim nasip ederse normal doğum istiyorum o yuzden olasenta yukari cikmasi gerek 😰🙏🏻
ErsinazYlmaz Deletedmom15257 canim gecen benimde acilmam vari 100 de 50 sansimiz var dedi progestan ineyle kapanmis cok sukur valla bir aydir yatiyorum surekli sadece ev isi onada izin vermiyolar da kadin yureği iste dayanamiyoruz is ustumuze bakarken 😰
Sedaby ErsinazYlmaz bende normal dogum istiyordum ama bazen sartlar bebegin sagligi buna musade etmiyor. Bence hayirlisini dile cok ta kendini sartlandirma. Bebegini saglikla kucagina al gerekirse sezeryan ol. Bana plesenta rahim agzinda dediklerinde 18haftalik filandim. Yukari dogru kayma ihtimali olur dedi doktorum ama olmadi malesef. Allah kucagina almayi nasip etsin bebegini
Deletedmom15257 ErsinazYlmaz zaten ben iyiydim dun evi temizledim yastiklarim var agirdi onlari kaldirdim bisi olmaz diye dusundum sonra allah belasini versin ust komşum balkonu mahfetti koşarak saksıları indirdim hepside kum akşam misafir geldi oturmadım gecede 3 te meraba ben kahve leke yerinde durmadın buda ceza diyip gösterdi kendini ☺
Ilkgozagrimiz ErsinazYlmaz 14 haftalilken kanamam oldu ilac kullandm yattym sonra gecen gene sancilanip gittim bu seferde plesanta asagida dedi agri yapar cok yprulutsan kanaman olur dedi ama sulur bi sikinti olmadi saun 24 haftalik gebeyim
ErsinazYlmaz Sedaby cok saol canim benim inşallah hepimiz sağlikla kucağimiza aliriz meleklerimizi 🙏🏻🤰🏻
Elifim Benim ilk çocuğumdada aşşadaydı plasenta ama doğuma yakın normale döndü şimdi yine aşşada inşallah buda normale döner çünkü normal doğum istiyorum yine detaylıdaki dr söyledi plasenta yapışık değil diye yapışık daha kötü oluyomuş 32. Haftaya kadar dönmezse normal doğum yapamazsın dedi
ErsinazYlmaz Deletedmom15257 benim cok erken oldu canim acilmam 12 haftalikken hep yattim dinlendim sende yat dinlen bol bol ilaclarini ic insallah sağliklan alirsin yavrunu kucağina vakti geldiğinde 🙏🏻
ErsinazYlmaz Ilkgozagrimiz hep yatiyomusun canim ben daha hastanedeyim baya bi kanamam oldu plasenta asadaymis bebeyim de ustune oturmus baya parcalar geldi iki gundur sabahlari kanamam vardi iyi diyolar bebeyime ama illa anne yureği korkuyorum kanama yoruldunda tekrar gelirmi sen nekadar yattin evde 😰
Minikyigitali Canım benimde 16 haftalıkken plesanta hafif aşağıdaydı zamanla yukarı çıkar dedi doktorum, ama çıkmadı şuan 36+6 haftalık hamileyim hala yukarı çıkmadı normalde 32 haftalıkken en geç çıkıyormuş. Çok şükür kanamam falan olmadı hafif lekelenmelerim oldu onada doktorum sıkıntı olmaz dedi. Böyle durumlarda normal Doğum şansı hiç yok kesinlikle sezaryan olunuyo bende 1 hafta sonra sezaryan olucam. Hayırlısıyla atlatırsın inşallahh hiç bi sıkıntı yaşamazsın 🙏🏻
Tmklslh Merhaba bende de aynı durum sözkonusu ama kapatmıyormus igne kullanıyorum proluton insallah geçer.
Ilkgozagrimiz ErsinazYlmaz amin yarabbim evlatlarimizi hayirlisiyla sağlıcakla kicamiza almayi nasip etsin