Günaydın kızlar ben 22 Haziran da adet gunume 10 gün varken erken gebelik testi yaptim ve pozitif çıktı sonra hemen sağlık ocağına kan testi verdim orda da 0-5 haftalık gebelik çıktı daha doktoruma gitmedim bı kaç gündür kasık ağrılarım vardı ama bu sabah daha fazla sanki regl olcakmisim gibi bel ağrısı kasık ağrısı lekelenme ve ya kanama yok cok şükür benimle aynı durumu yasayan var mı acaba ?