Bu aralar moralim bozuk ondan mı böyle düşüncelerim bilmiyorum. 27+3′teyim. Bir kızım bir oğlum olacak. Karnımda kıpırtı olduğunda hangisi olduğunu bilmediğim için acaba diğeri de kıpırdıyor mu gün içinde diye düşünüyorum. Bir sorun olsa biri kıpırdamasa hiç gün içinde bilemeyeceğim. Bu da beni endişelendiriyor. Acaba ikisi de iyi mi diye düşünüp duruyorum. Sizde de oluyor mu bu durumlar😔