Symazturk 5. Haftamda kesem göründü ve doktor direk boş gebelik hiç normal gebelik değil bebek gelişmecek hiç güzel görünmüyor dedi , neye dayanarak bu kadar kesin ve net konuştu vede en başındayken anlamadım zaten 5. Haftada çoğu gebelikte sadece kese görünür bebek görünmez diye biliyorum , çok kafa karıştırdı doktor resmen 😓😓