orkide21 37 +3 um bazıları 37 ye girişte prematüre kalkıyor bazıları da doldurmak gerekiyor diyor doğrusu nedir?
aylul0 orkide21 36 haftalıkların çoğu bile artık öyle sayılmıyor ki 37yi bitirmişsiniz zaten sayılmıyor o :)
GencAna orkide21 37. Haftanin sonu itibariyle normal doğum haftasına girmiş oluyorsunuz diye biliyorum esasen gebeliğin tamamlanisi 42 hafta uygununun ise 40 hafta olduğunu hesaba katarak biraz küçük olabilir yeter ki sağlıklı olsun
Esenburhan123 orkide21 eğer kilosu düşükse prematüre değilde düşük doğum ağırlıklı bebek olur prematüre değil
zippirana Premature dogumlar 36haftadan küçük dogumlardir. Eger bebekte farkli gelisen bir durum yoksa 36 ve sonrasi normal haftadir.
Gonul_enes orkide21 hayir arkadasim sen suan 37.haftani doldurmis 38.haftandan gun almi oluyosun dogal olarak pramature sayilmaz,36.haftadan once doguk yaparsan pramature oluyor
Mervebektass orkide21 37 haftalık normal ama 36+6 bile olsa pramatüre sayılıyor bunuda bana ilk kızımı 35+4 de doğurduğumda doktorum açıklamıştı 🤗