Mucizemm18 Kızlar tüp bebek tedavisi gördüm 3.gün embriyosu transfer edildi transferimn 11.günündym cuma günü test yaptım silik çizgi çıktı yarın kan verme günüm transferimin 6 7 8.günlerinde bel ve bacak ağrım oldu geri geçti bugün yine belim ve bacaklarım ağrıyo normal mi böyle ağrıların gelip gitmesi yardımcı olur musunuz
E-akalin Mucizemm18 bence pozitif. Çünkü negatif olsa hiç çizgi çıkmaz. İkinci çizgi gebelik hormonunun bulunduğunu gösteriyor. Daha erken olduğu için siliktir. Ayrıca ağrılar kuladığın ilaçlardan. Büyük ihtimal hap kullanmaya devam ediyorsun. Bende de kasık ve bel ağrısı olmuştu. İlaç bitince geçiyor. Biz 12+2 yiz bugün. Allah tamamına erdirsin inş🙏🏻
Naz_01 Mucizemm18 bende hiç ağrı olmamıştı belirti de yoktu .belki ilaçların etkisinden ağrımış olabilir.5.gün embriyosu transfer edilmişti transferden 8gğn sonra sadece karın ağrısı vardı o kadar
kedilianneee Mucizemm18 canım bende 5.gün embriyosu ile hamile kaldım şuan 15. Haftadayız bende de kasık ve bel ağrısı olmuştu. Silik çizgiyi gördüysen kanda da pozitif diye düşünüyorum. Umarım güzel sonuçlar alırsın 🤲🏻🤍
Mucizemm18 E-akalin evet hem hap, günde 2 kere iğne, progesteron fitil falan doğru onlardan da olabilir teşekkür ederim inşallah pozitif sonuç görürüm yarın, Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 😍
Mavi34 Mucizemm18 ilaçlardan yada bebeğin tutunma.asamasi olduğundan bende kaşıklarım da ve belimde çok ağrı hissetmiştim. Anı ayağa kalktıgımda şiddetli kasik ağrısı da olmuştu. Hatta o günlerde tüm Yüzüm de.lekelenme bile başlamıştı. Hadi hayırlı olsun 🌺
diamond2635 Mucizemm18 ilaçların etkisiyle bende de olmuştu canım hatta şimdi de ara ara devam ediyor.İnşallah sağlıkla tutunur bebişin🌸♥️
minikmucizelerimmm Mucizemm18 kan testi verebilirsin bence etkiler veya çizgi ilaçların etkisinden olabiliyor 9. günde bende test yaptığımda silik çizgi çıkmıştı 11 günde kan testinde gördüm pozitifi. Insallah bebeğin sıkıca tutunmustur sana. Sağlıkla gelsin🤗
Mucizemm18 minikmucizelerimmm çatlatma iğnesinin üzerinden 2 hafta geçti testi yaptığımda ondan sonra da çatlatma iğnesi kullanmadım diğer iğnelerim betayı etkilemiyor
Eda3404 Mucizemm18 bendede olmuştu adet olucak mışım gibi hissediyordum ama olmadım şuan 5 aylık gebeyim darısı başınıza.