bebeklerim2 Kızım fazla beklemek istemedi 37+4 te gelmek istedi dua edin sağlıklı kolay bir doğum olsun 🙏4 cm acıklıkla nst bağlandım dışarda beni bekleyen 19 aylık oğlum 😅
Mersin33kader bebeklerim2 rabbim bir avazda kurtarsın sizi merak etmeyin o sizden daha heyecanlıdır sağlıkla kucağına al bebişini inşallah
Tugbadabak-1 bebeklerim2 rabbim yardimcin olsun canım hiç korkma sakinn bir an önce bebeğine kavuşursun inşallah ♥️😘🥰
alimerve bebeklerim2 ayy Rabbim sağ salim bı nefeste kucağına almayı nasip etsin inşallah bize de dua et ♥️🌹
Symazturk bebeklerim2 dualarımız sizinle sağlıkla gelsin Kuzunuz. Doğurdum yorumunuzu heyecanla bekliyor olacağım 🤩🌼
bebeklerim2 Çok teşekkür ederim dualarınız için çok şükür doğurdum odaya alındık Allah hepinize kolay doğum nasip etsin
balkiz12 bebeklerim2 Allah yardımcın olsun canım benim bende yeni doğum yaptım 1 ay oldu o yolda olan herkese rabbim güç versin