alininannesiii 22+2 yim siz gece nasıl uyuyorsunuz şuana kadar istediğim şekilde yatıyordum ama sağ kolumun üstüne yatınca karnım ağrımaya acımaya başlıyor sırt üstü yatınca da öyle oluyor birtek soluma yatarken hiç bişey olmuyor aynısını yaşayan var mı
Gul123g alininannesiii benimde öle ama doktor sağa sola yatabikilirsin dedi 30.haftamdayim üç yastıkla yatıyorum rahat oluyor olmasada oluyor diyelim☺️☺️
1Tubii alininannesiii bende 15 haftaliğim sadece sol tarafa yatınca ağrı olmuyor. Zaten en sağlıklı sol tarafa yatmak diye öneriliyor.
Mom0891 alininannesiii 17 haftadayım yarın 18 olucam inşallah sağ ve düz yatınca felaket bir ağrı hissediyorum mecbur sola dönüyorum geçiyor.Sol tarafımı hissetmiyorum artık
Aylinsemih alininannesiii uyku mu oda ne 32 haftadır uyku denen şey kalmadı saolsun bebiş gece hiç uyutmuyor öcü gibi dolanıyorum her 2 3 dk da bir dondur yapıyorum göbeğimden dolayı da oturur pozisyona gelmeden yan tarafıma dönemiyorum 😀
alininannesiii Mom0891 bende şuan öyleyim sola yatınca hiç birşey yok sürekli öyle yatmaktan yoruldum
Derensmom alininannesiii 33.haftadayım sol tarafa dönüyorum sağ bacağımın altına yüksek bir yastık koyuyorum cok rahat uyuyorum..YouTube de Banu çiftçi uygun pozisyonu video ile anlatmış
ozge_sblr alininannesiii ben 27 haftalık gebeyim şu ana kadar hem sırt üstü hem sağa sola yatıyordum ama sağa sola yatınca kalıp gibi değil karnımı yatağa dayayıp yatıyorum. Bir kaç gündür sırt üstü yatınca üstüme bişey basıyor gibi oluyor. Bebek ağırlaştığı için sanırım. Şuanlık ekstra yastığa ihtiyaç duymadım inşAllah da duymam 🤭