Ilayda08 Kizlar buyuk besigimizi aldik biraz pahaliydi simdi anne yanı beşik alicaz ama cok pahalı bisey olsun istemiyoruz önerileriniz varmi anne yanı besik alip tavsiye eden varmi
minicikanne Ilayda08 Kraft bedside modelini aldım. Bende oda yaptım, büyük mobilya beşiği var. Bunuda yanıma koymak için aldık.
Melekmfgny Ilayda08 bende pahalı olduğu için gereksiz gördüm ama letgoda buldum aldım sıfır gibiydi kadın kullanmadığını söyledi gidip baktık çizik vs olmayınca aldık uyguna çok ürün oluyor letgoda tutumlu anne de oralara bakabilirsiniz
Busclk Ilayda08 e bebekten aldım ben anne yanını, sanırım hala 500 tl. Odasına geçene kadar kullanabilir çok küçük değil. Fikir olabilir sizin için :)
Ilayda08 Busclk nasil bi model aldiniz bi sepet besik var suan fiyati 564 tl ama yorumlari kotu tereddut ettm