Portakalgeliyor Ayhilal Acile gitmeniz gerekmiyor mu burda vakit kaybediyorsunuz doktorunuza haber verdiniz mi
Purpura26 Ayhilal Bu haftalarda 7 saat uzun bir süre diye biliyorum. Bence bir gidip kontrol ol. Haftan ileride çünkü
birprensesvebirprensannesi Ayhilal Lütfen daha fazla beklemeden acile gidin çok uzun süre bu saate kadar beklemeniz bile yanlış lütfen haber edin
Ayhilal Hepinize teşekkür ederim herhangi bir sorun yok çok şükür karın derim kalın olduğu için ufak ufak hareketlerini hissetmemem normalmiş ama sağlıklıyız çok şükür 🙏☺️
Ayhilal Purpura26 yarın kontrole çağırdı doktor bakalım yatırırız falan dedi ama bilmiyorum normal doğum da çok ısrarcı bir doktorum var beklemedeyiz ☺️