Kizlar 2_3gun önce kasıklarımda bir ağrı olduğu için bı post aaaacmistim dun aksam bu ağrılarım yine başladı sabahda lavaboya gittiğimde akıntıyla beraber hafif pembemsi kan geldi bildiğine göre bu Nişan oluyor sanırım 34 haftalık hamileyim doktorumu haberdar etsem mi yoksa beklemelimiyim