Slm kızlar. Allah nasip ederse ikinci kızım olucak. 34. haftadayim daha karar veremedim. İlk kızımın adi öykü hayat uyumlu olsun diye bi şartım yok. İkinciye de ALYA DERİN düşünüyorum. Sizce nasıl çok kararsız kaldım. Aylizde çok hoşuma gidiyor. İyice kafam karıştı 😊