Brck3535 8+3 benimde hafif geçmeye başladı. Yagmur_849884 8+3 bende de hafif geçmeye başladı 8 haftaya kadar yoğun mu yaşıyordun?mesela kasik agrisi mide bulantısı vs nasıldı?
CgladaP Yagmur_849884 8+1 den selamlarrr 🥰 ilk hamileliğim çok rahatı Bunda daha başı rahatım inşallah böyle devam eder
Seross10 Yagmur_849884 8+2 benimde 🙂 hafif geçiyor çok nadir mide bulantısı yaşıyoruz bazende kasık bel ağrısı. Temmuz sonunda 2li taramamız var
SM00 Yagmur_849884 bende 7+2 yim mide bulantısı vs. yaşamıyorum korkuyorum acaba sağlıklı mı diye belirtisiz hamilelik güzel diyolar ama birşey hissetmediginiz zaman acaba birşey mi oldu diosun🤷♀️
CgladaP Brck3535 her adet döngüsü geldiğinde bende de tüm hamilelik boyunca hafif kasıkve bel ağrısı yaşamıştım ama 2 gün falan sürerdi
Yagmur_849884 Brck3535 aynen hepsi vardı. Kasik agrim cok azaldı. Mide bulantisi da arada hafif sadece
Seydanur 9 haftalık oldum bugün tam bende çok rahat geçiyor şükür dünden berri sadece az bel agrım var okadar…