Aras Es-es ben 20 hafta oldu hala aynıyım hala aynı 😩😩 sadece bi kilocuk almışım oda bebiş almış zaten 250 gr
Aras Es-es hayır canım iştah açıcı falan vermedi iştahım çok kapalı dedim Vinalac diye bi vitamin ilacı verdi