11 haftalık hamileyim karnım hafiften şiş gibi geliyordu ve şişkinliğim vardı bu sabah kalktım hiç bişey yok dün akşam yemek yemeden erken saatte uyuya kalmışım acaba yediklerim gaz mı oluyo o yüzden mi şişkinlik hissediyorum bebek büyüyo karnımda büyüyo sanıyodum şuan hamile değilmişim gibi hissediyorum