Deletedmom93428 Kızlar günaydın ☺️ Hayırlı pazarlar ☺️☺️ ya havalar sıcak diye soğuk su içmekten boğazım şişti sanırım:(( ıhlamur ve kuşburnu yollamıştı annem kaynatıp içsem bir zararı var mıdır bu ikisinin acaba bitki çayı ya tereddütte kaldım ☺️
metehaninannesiii Deletedmom93428 içebilirsin canım birde kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap iyi gelir