esila1987 eczaneden kapak almıştım ben baya işe yaradı yara olmadı ve emzirirken öbür memeden gelen süt kaba birikiyor ve onu da verebiliyorsunuz yada buzlukta muhafaza edebilirsinz süt torbalarına koyup ben 2 sene önce 65 almıştım şimdi sanrım 100 tl civarında tekrar bu bebişte de kullanacagım inşallah