53rye hiç bişi şart değil. Kimse zorla bişi yaptıramaz. Bu sizin tercihiniz. Kimisi aldırmicam zaten yaptırmicam diyo. Bende aldırmicaktım ama yaptırdım. Önceden bilmek bazı şeyleri daha iyi. Hamileyken duymak istemiyorum diyolar ama bi gerçek varsa ortada duymayınca olmicak diye bişi de yok. Ben önce bilmek istedim. Kendimi doğuma kadar hazırlarım diye. Çünkü doğumda öğrenmek daha üzücü olurdu benim için. Sütün kesilir üzüntüden diye düşündüm. Bide far görmüş tavşan gibi kalmak istemedim. Doğuma kadar araştırmalarımı yaparım dedim. Sizin kararınız. Zaten testin kesinliği yok. İhtimallerle hareket ediliyo