Yahamza Arkadaşlar hamileliğinizde saç boyattınız mı yada sonrasında her hangi bi sıkıntı yaşadınız mı bende boyatmak istiyorum ama emin olamıyorum
Lulemom Yahamza 32. Haftadayım. Boyamadım. Boyamicam da. Gerek yok. Kimyasal sonuçta. Tüm boyaların içinde amonyak var. Doğal boya diye bişi yok yani. Bebeğe etkisi var diye kanıtlanmış bişi de yok ama ne gerek var. Dibim ağzıma geldi resmen. saçım 4-5 renk oldu nerdeyse. Ama yine de boyamıyorum.
BegumIscanTunc Yahamza 35+3 te saçıma ombre yaptırdım ama dip boyası yapılmadı gerek duymadı kuaförüm o yüzden fssla bir risk almadık zaten doğal organik boya kullanıldı kokusu felanda öyle yoktu diğer boyalar gibi şuan 35+6 haftayım
Derya2867 Yahamza boyattım dip röfle yaptırdım hem de 7 haftalıkken boyattım hiçbir şey olmadı saç boyamanın kanıtlanmış herhangi bir yan etkisi yok kendimi aynada güzel hissetmeyip stresli bir hamilelik geçirmekteyse boyattım hiç de bişey olmadı
AhahHbzhz Yahamza doktorum 12 hafta bitince boyatabilecegimi söylemişti bitkisel boya ile boyadım canım
DeryaKarakus Kimyasal içermeyen doğal boya ile boyadım 30. Haftada şuan 34 haftalık oldum 36-37 gibi tekrar boyamayı düşünüyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Kimyasal içermeyen boya ile boyayabilirsin demişti doktorum ama ilk 3 ay kesinlikle boya önermiyor.
surelitta52 Yahamza Hem ilk hamileliğimde hem de şimdiki hamileliğimde çok istediğim halde boyatmadım. Önerilmediği için riske atmak istemedim. Doğumdan sonra boyatmayı düşünüyorum.