cennetkokulum_ ooy maşallah 🧿
bende 8. Haftada duydum kalbini gözlerim yaşlı doktorun gözünün içine baktım 🥰 aah bide hareketini hisset gıdıkladığını hisset daha güzel duygular yaşayacaksın 💙
ilklerde insan ne oluyor diye bi tuhaf oluyor ama alışıyorsun, annelik duygusu işliyor içine, babalarda hareketlerini gördükçe o duyguyu hissediyor 🌸💙