Minikheyecan Kızlar test sonucumda Papp-a değeri 60.3 Fb-hcg değeri 1.75 Cıktı. Sadece bu iki değer var elimde. Yaşım 25. Diğer oranlı sonuçlar gibi çıkmadı. Doktora yarın gideceğim ama cok metakta kaldım. İnternette farklı farklı yorumlar var. Benzer sonucu olan arkadaşlarım varsa bi yorum bekliyorum. 15+2 olduk bugün. Çok merakta kaldık eşimle. Lütfen cevap 🙏🏻
serapinci Zeynep hcg değeri 50nin üzerindeyse kız aşağısındaysa erkek diye biliyorum 😂 yanlış da olabilir ama😂 cinsiyet belli mi senin 😂
Minikheyecan Doktorum erkek olcak dedi 14+1 de yüzde doksan değişmez dedi 🤔 ya su an cinsiyetten cok sonucu merak ediyorum Sizlern ikili test sonuçları nasıl ?