Arkadaşlar merhaba ben hamileliğimi yeni öğrendim 5. Haftadayım o kadar yeni ama karnım taş gibi ve top gibi şişti normalde zayıf bi insanım göbeğim hiç yok denecek kadar azdır bu ilk zamanlarda sizlerde de oldu mu inecek mi yani 5. Haftada karın mı çıkar 3 aylık gibi 🥺