Merhaba arkadaşlar bu haftalarda bebeği az hareket eden varmı dün doktora gittim nstde hareketleri az çıktı doktor ikinci kez nstye soktu yine az çıktı yarın tekrar gidicem yine az çıkarsa yatışım yapılacak 🙁 çevremdekilerde doktor abartıyor bu haftada bebeğin yeri darılıyo az hareket edecek tabi diyo napıcam bilmiyorum sizin başınızdan böyle bir şey geçtimi normal mi bu korkmalımıyım