Merhaba, boş gebelik diye bir gebelik duyan? Yada bebeğiniz kaçıncı haftada kesede görüldü? Bnmki 4-5 haftalık doktor goremediği için gelecek hafta kurtaj yapıcak. Sizce ne yapmalıym? Siz olsanız napardınız? Adanadan yazıyorum. Doktor önerisi de bekliyorum. Doktorum prof bu arada. Yıne bi prof onerisinde bulunursanız adanada yaşayan hamişler sevınırım.