Taze veya tecrübeli annelere sorularım var 🙈 Doğumdu odaydı süstü püstü derken sonrasını pek düşünmüyoruz galiba. Hastaneden çıktık eve geldik yeni bir hayat bizi bekliyor. Bu hayat nasıl bir hayat bebeğimize ilk nasıl ve ne şekilde yaklaşmalıyız. Kısacası doğumdan sonra bizi neler bekliyor neler yapmalıyız 🤔 Tecrübelerinizi dinlemek isterim güzel anneler ❤️