Bugun hastanede 3 gün olacak, geçen gün ynişanım gelmişti iki gün azar azar akşamıda uzandım yatak ıslandı su diye çıktık bi anda hastaneye geldik, nstde sancım çıktı sabahada amnisure diye bi test istedi sumu değilmi emin olmak için, yapıldı su değil baskıdan dolayı akıntıymış nts de 3 saatte bi bağlıyorlar sancım çıktığı için yatışa aldılar şimdi çıktım düzenli sancıların var dedi doktor galiba bugunde buralıyım dua edin 😔