Omerhatice Semrakrbck oğlumda bisey yapmadım guzelcene anne oğul yıkandık Sonrada dışarı çıktık kırk gezmesi derler ya öyle 🤗 Simdi kizimdada nasipse oyle yapicam ama tabi hava sıcak bunda daha erken çıkarım dışarı 40 i beklemem nasipse simdi 1 haftaligiz daha
Asdf1233 Hiç bişey. Çünkü bebeğin kırkı çıkmaz annenin çıkar anne güzelce gusülünü alır temizlenir kırk çıkarma bu anlamda olur
Su123 Semrakrbck hiç birşey yapmadım bana hurafe geliyor normal banyo yaptırıp yatırdım kızımı öyle birşey yok ya ben inanmıyorum
ozlem6610 Ben pek bilmiyorum nasil oluyo ama. Hani illa beklememiz lazimmi 40 cikana kadar ciksak ne olurki.?
H_myra1 ozlem6610 ben her ikisin de de beklemedim çıktım birşey olmadı 3.sü kışın olacagı için ne olur bilmiyorum 😅
ozlem6610 H_myra1 benimde kışa denk geliyo 40 beklemek istemiyorum ama iste sagdan soldan beklemen lazim iste cikana kadar biyere gidemezsin falan diyolar.
Zeyneplena34 Semrakrbck 36 haftalik olduk. Nasip olursa doğunca kırkı çıktıktan sonra kızımda bende duş alacağız. Sonra kırk mevlüdünü yapip kurbanini kestireceğim. İlk kızımda da bu şekilde yaptik. Nasip olursa böyle düşünüyoruz ☺️
ozlem6610 H_myra1 yani canim benim annemde beklememis ben dogunca aradan 1 hafta gecmis cikmis disari. Kaynanam benim gozümü korkutmaya calisiyo o yüzden tedirgindim.
Semrakrbck Ayy kızlar bende öyle düşünüyorum bişey yapmaya gerek yok ama merak ediyorum yapan vardır illaki şu suyuna bişeyler koyma falan