Kbraddmm 38+2de oldum şüphelenerek gittim idrarda köpüklenme olunca doktor idrar tahlili yapdı yogun şekilde protein kaçagı varmış tansiyonumda yüksekdi sezaryene aldılar 1 buçuk gün yogun bakımda kaldım tansiyon yüksekliginden dogumdan sonra günde 4 kez tansiyon hapı kullandım