Kızlar herkeze selam ben korkmaya başladm bebek yer mi açıyor kendi ağrm mı anlayamadm kasıklarımda bir acı oluyor yerimden sıçrıyorum 2 gündür devamlı böyle bebek aşırı hareketli birde cok cok hafif böyle kesik kesik kahverengi azıcık leke gördm cok erken daha 32. Haftalığm bilgisi olan yazabilir mi