Merve_123456 Ben ntc için kontröle gitmiştim Doktor 2 haftalık gelişim geriliği var dedi Bunda korkulacak bisey var mı Birde bebeğiniz minyon tipli dendi
leyla_ok Merve_123456 2 hafta önde ya da geride olması normal kabul edilir.Korkulacak bir şey yok cnm içini ferah tut 😊
Polina- Merve_123456 2 hafta geri ya da 2 hafta ileride oluyor çoğu zaman 2yi geçmediği müddetçe bir problem görmüyor genelde doktorlar kaçıncı haftadasınız ?
kozerr Merve_123456 kaç haftalıksın canım bende baştan beri 1 hafta geri çıkıyordu artık sonlara doğru 2 haftaya yakın geri çıkmaya başladı kilo olarak doktor yakın takip istedi
QOH Merve_123456 genler,ailenin yapısı,beslenme şekli çok önemli.Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama toparlarsınız bence.Vitamin ve beslenme ile düzelir her şey.Doktorunuz bir şey önermedi mi ?İnşallah tez zamanda normal haftanızı yakalarsınız 🙏🏻
Mucizepamugum Merve_123456 canim banada dedi doktor gelisim geriligi var diye bol protein iceren besinlerden yedim ispanak yumurta ceviz kasar peyniri süt ve sut urunleri suan bazen 1 hafta geriden oluyo bazen tam gununu yakaliyo hic önden gidiyo demedi bana cokta sorun yapma yani canim genetikte olabilir benim esimde bende zayifiz cok bi kilomuz yok soydan geliyodur beslenmene dikkat et yeter 😇