Nisan ayında kimyasal gebelik geçirmiştim kanamam 18nde başlamıştı Mayıs’ta da 18nde regl oldum bu ay hala olmadam regl olacak gibi sancılarım oldu ama hala olmadım acaba hamile miyim test yapıp yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Ocaktan beri istiyoruz çocuk hala olmaması sıkıntı mı acaba doktora gitmeye gerek var mı ?