Merhaba, bende medical park buket hanima gidiyorum. Son sigorta onay icin islemi de baslattik ve dogum ucretini 7500 olarak bildirdiler. Sezaryen veya normal ayni ucret dediler. Bu fiyati mayis sonunda aldim. Ben yilda 1x zam yaparlar saniyordum ama bu degiskenlik gosterebilirmis. Subatta yeni ucretleri bildirmislerdi 6450 idi ozaman. Valla neye gore kime gore zam uygulaniyor anlayamadim🤷🏻♀️