Ozcifci 1.5 yaşına kadar yürümemesi çok normalmiş endişe etme kendine cnm benim kızım emeklemeden 18 aya girdiği gün kalktı yürüdü kilo olduğu için mi diye düşünmüştük fakat doktor alakası olmadığını söyledi 1,5 yaşından sonra müdahale edilir bir problem olup olmadığına bakılır destekle biraz onu teşvik edin sizde heves eder yürümeye belki e bebekte yürümesine yardımcı aparatlar var onlardan kullanabilirsiniz ilk etapta 🤗