Semasahin
Sabaha kadar uyumadım o kadar ağrıyor yatakta hareket edemiyorum, kalkamıyorum, yürüyemiyorm. Ağladım artık bu acı, ağrı beni mahvetti. Normal doğum yapacak olsam bu ağrıdan bacağımı kaldırıp da yapamam hareket dahi ettiremiyorum 😪ben de 35+1