Eliflinasss benimde 30 32 haftalarda çok kötüydü yürüyemiyorum bile hatta beyin cerrahına gittim doktor bişey yapamam dedi parol al sıcak su torbası koy dedi Bi kaç üstüne başlamaya çalıştım sıvçcak su torbası koyup ayaklarımı sıcak tuttum bi kaç egzersiz vardı ama onların işe yaradığını düşünmüyorum.çok dikkat ettim yerden bişey alırken filan çömelerek alıyordum ağrıyan yeri arada bebek yağıyla masaj yapıyordum çok şükür şimdi daha iyi o ağrıyı çok iyi bilirim