Ben doktoruma sormuştum ilk gebeliğimde ne kullanayım diye adam bana sadece annende çatlak var mı dedi. Annemde çatlak ne ki harita gibi dedim o zaman çatlayacaksın ne kullanırsan kullan desi. Ben de bebe yağı falan sürdüm sürekli ama çatır çatır çatladım. Şimdi ikinciye gebeyim hala çatlak olmadı ilkinden çatlamaya yer kalmadı heralde