GulcanDongel sumeyyee28 ağrısı çok oluyo buz falan uygulamayın bir arkadaş uygulamış iltihap kapmış heralde sis olduğunu söylüyordu. Üç gün sonra geçiyo ağrı. Bilginiz. Olsun
sumeyyee28 GulcanDongel Ayy ağrısı olduğunu burda ki açılan postlardan görmüştüm bende bundan çok korkuyorum ya herkesde aynı etkiyi yapmıyomuş inşallah bana da ağır gelmez 🤲🏻
GulcanDongel sumeyyee28 korkmayın ağrısından, üç gün sonea geçiyo ben hiç geçmiycek sandım ama geçti. Ilk gün cok olmuyo ama ikinci gün dayanamadım ağrısına, soluma yatamadım ağrıdan. Üçüncü günü hafifledi. Ama kimi insanda yapmıyormuş güzel düşünün. 🥰
Rumeysare Eğer sağlık ocağına gebelik kaydı yaptırdıysan arıyorlar beni aramamışlardı ben arayıp gittim
sumeyyee28 Rumeysare Haftam da sağlık ocağı aradı beni 20 .haftamda gelmemi söylediler sağlık ocağıyla bi bağlantı kurmadım ondan sonra