QOH 37+4 az kaldı cnm ama ilk gebeligim nazmiye Şentürk e gidiyorum doktorum bana göre iyi ilgili bana da orda çalışan bi bayan önerdi ama duyduğuma göre sezsryanciymis pek.normla doğumdan yana değilmiş diye de söylentiler duydum 1 temmuz randevum var bakalim doğum şekline bakacak normal mi sezaryen mi diye