Ben doğumda kimse gelmeyecek diye iki tarafa da söyledim korona var normal zaman değil istedkleri kadar normalleşme olsun benim içime sinmiyor.gecen kayinvalidem baktim ağzımı arıyor anne kimse gelmeyecek dedim görmeye gelin istemiyo koronadan dolayı de geç dedim.ben bi tamam desem eşimin ailesi çok kalabalık eve giren çıkan belli olmaz.ne maske takıyorlar ne aşı oluyorlar o yuzden kimse gelmeyecek ziyarete Bende.zaten Bende annemde kalicam İstanbuldayız biz benim ailemin burada kimsesi yok kafam rahat gececek